فرافایل، مرجع خرید وفروش فایل120 1 بایگانی خرداد ۱۴۰۰ :: دانلود جزوات و پاورپوینت درسی http://elmfile.blog.ir/ Visit our Site

دانلود جزوات و پاورپوینت درسی

فایل های قابل دانلود شامل نرم افزار،قالب پاورپوینت ، تحقیق، جزوات درسی، پاورپوینت و پروژه دانشجویی

دانلود جزوات و پاورپوینت درسی

فایل های قابل دانلود شامل نرم افزار،قالب پاورپوینت ، تحقیق، جزوات درسی، پاورپوینت و پروژه دانشجویی

فایل های قابل دانلود شامل نرم افزار،قالب پاورپوینت ، تحقیق، جزوات درسی، پاورپوینت و پروژه دانشجویی

۶۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مساحت
 موقعیت 
 گروه طراحی موزه ی دل باروکو مکزیک
معرفی موزه
سایت 
معرفی دسترسی ها موزه ی دل باروکو مکزیک
سازه بنا
ویژگی دیوارها 
بررسی پانل ها 
ریزفضاها
ویژگی طراحی بنا
پلان موزه ی دل باروکو مکزیک
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

این نمایشگاه موقت در سه اتاق مجاور 400 متر مربع است که می تواند به عنوان یک تالار مجزا مورد استفاده قرار گیرد ، با انعطاف پذیری در یک سالن بزرگ به مساحت 1200 متر مربع ادغام شده یا در یک 800 متر مربع به اندازه متوسط با یک سالن کوچک 400 متر پیکربندی شده است.اتاق های مربوط به تحقیق ، آموزش و نشر هنر باروک در طبقه فوقانی قرار دارد. بازدید کنندگان می توانند روند ترمیم آثار هنری باروک را مشاهده کنند ، در کتابخانه تخصصی به جستجوی اسناد بومی مرجع ، با بازی با سبک باروک در پیوند آموزشی (هم کودکان و بزرگسالان) بپردازند و هم از یک طعم باروک در رستوران با یک تراس مشرف به پارک لذت ببرند. همچنین در این طبقه "سالن باروک بین المللی" قرار دارد که متخصصان بین المللی در این دوره برای سمپوزیوم ها جمع می شوند. این فضای بسته به ماهیت و اندازه رویداد نیز می تواند در ارتباط با سالن اجتماعات زیر استفاده شود.

 

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل موزه ی دل باروکو مکزیک

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 44

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

32اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

نمونه اول- تحلیل مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی

گروه طراحی
مساحت
 موقعیت مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی
معرفی پروژه
موقعیت سایت
کانسپت طرح مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی
ورودی
ویژگی معماری مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی
ویژگی طراحی 
ویژگی سقف 
ریزفضاها
پلان طبقات مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی
نما
و...

 

 

مختصری از متن:

در سایتی که شهر Sejong را با یک پارک و رودخانه متصل می کند ، پیشنهاد شده است که مرکز هنرهای نمایشی Sejong توسط Asymptote به عنوان یک ساختمان نامتقارن که در یک سالن بزرگ ، یک تئاتر کوچک و یک سینما قرار دارد طراحی شود.

 

 

تحلیل مرکز هنری آرانیا

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت مرکز هنری آرانیا
معرفی پروژه  
ایده طراحی مرکز هنری
برنامه های فیزیکی مرکز هنری
پلان طبقات
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

ایده طراحی مرکز هنری، تأکید زیادی بر ماهیت معنوی ایدئولوژی سبک زندگی بنا، یکتایی و یکپارچگی با محیط دارد. بنابراین طرح به همان اندازه مربوط به حیاط داخلی، فضای مشترک برای ساکنان است. با الهام از آبهای فصلی اقیانوس در نزدیکی آن – تابستانهای نیلگون و آرام  یخ های پراکنده در زمستان – این ساختمان سعی دارد تا منظر طبیعی آب را در هسته خود جمع کند.

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای نمایشی سجنگ کره جنوبی و تحلیل مرکز هنری آرانیا

فرمت : ppt

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موقعیت
مساحت
گروه طرحی
موقعیت سالن اپرای در تایوان
ویژگی سقف مرکز هنرهای نمایشی تایوان
کانسپت طرح
معمار سازه مرکز هنرهای نمایشی تایوان
معرفی سالن ها 
برنامه فیزیکی سالن اپرای  مرکز هنرهای نمایشی تایوان
ویژگی معماری 
ریزفضاها
بررسی آمفی تئاتر
بررسی سازه
پلان مرکز هنرهای نمایشی تایوان
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن

این طرح در یک پارک نیمه گرمسیری به مساحت ۴۷۰،۰۰۰ متر مربع واقع در شهر کیوسیانگ در تایوان جنوبی قرار دارد به لحاظ مکانیابی ،پروژه مذکور جایگزین یک مرکز نظامی شده است که نشان دهنده توسعه شهر از یک بندر بزرگ بین المللی به یک مرکز غنی و متنوع فرهنگی است.معماری ساختمان فوق­العاده وای وویینگ (Weiwuying) از سایبانِ موج دار شاخه های درخت انجیر معابد (درخت بانیان) الهام گرفته شده، که به صورت خودرو فراوان در منطقه یافت می ­شود.سازه بام پوششی سه بعدی در دولایه و ممتد است که از سطح صفر محوطه پارک شروع می شود و تا ارتفاع 38 متری می رسد. از روش های سه بعدی رایانه ای دیجیتال برای طراحی بام استفاده شده است. پوسته بام از اجرای سه بعدی پیش ساخته، به ضخامت 6 میلیمتر، اجرا شده که دارای اتصالاتی به سازه اصلی بنا است.

 

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای نمایشی تایوان

فرمت : ppt

تعداد صفحات :30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

21اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت موزه نشنال آرت ژاپن
معرفی پروژه
هدف طرح
مصالح نما موزه نشنال آرت ژاپن
بررسی فضای داخلی
 ویژگی معماری موزه 
ریزفضاها
سایت پلان
پلان طبقات موزه نشنال آرت ژاپن
و...

 

 

مختصری از متن:

این ساختمان از هفت اتاق نمایش بزرگ بدون ستون ، هر متر 2000 متر مربع ، یک کتابخانه ، سالن اجتماعات ، یک رستوران ، یک کافه و یک فروشگاه موزه تشکیل شده است. مساحت طبقه مرکزی هنر ملی ، توکیو با مساحت 45000 مترمربع ، بزرگترین موزه ژاپن است.

مرکز هنر ملی فضایی برای نمایشگاه های باز عمومی است.  این موزه بزرگترین نمایشگاه ژاپن می باشد که با حمایت گروه هنرهای زیبا Nitten Japan ، سالانه مجموعه ای از بیش از 12000 اثر را به نمایش می گذارد ، مساحت 10،000 متر مربع یا بیش از 5 "بلوک" می باشد. نمایشگاه های عمومی و موقت غالباً در یک "بلوک" برگزار می شوند و هنگام بارگیری از کامیون ها در زیرزمین با ریتم عملکرد ، داوری ، تفکیک ، نگهداری و نمایش داده می شوند.

 

 

عنوان  : پاورپوینت تحلیل موزه نشنال آرت ژاپن

فرمت : ppt

تعداد صفحات 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

مختصری از متن

مقدمه

فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP را می‌توان یک راهنمای نهایی برای واگذاری مسئولیت‌ها و وظایف در یک سازمان توسعه‌یافته دانست؛ از دیگر سو راهنمایی است برای توسعه یک نرم‌افزار باکیفیت که نیازها و خواسته‌های کاربرانش را برآورده می‌کند. این فرآیند امروزه مورداستفاده گسترده توسط سازمان‌های بزرگ به منظور توسعه نرم‌افزارها قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم بگوییم rup چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

 

 

تاریخچه rup چیست ؟

در فرهنگ مهندسی نرم‌افزار، فرآیند یکپارچه رشنال، که معمولا با (Rational Unified Process (RUP شناخته می-‌شود، نام یک فرآیند توسعه نرم‌افزار است که شرکت رشنال IBM، آن را تدوین کرده‌است. IBM این شرکت را در سال ۲۰۰۳ خرید و هم‌اکنون توسعه این فرایند و ابزارهای آن را به‌عهده دارد. به‌طور خلاصه، آریوپی ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از روش‌ها برای کمک به مدیریت دقیق بر روی مراحل طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای رایانه‌ای است. این فرآیند، بستر مناسبی برای تولید و توسعه نرم‌افزار در اختیار تحلیل‌گران و طراحان سیستم‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد.

 

 

هدف از ابداع فرآیند rup چیست ؟

فرآیند یکپارچه رشنال، RUP  روشی است که با هدف تجزیه و تحلیل زمان واقعی بر روی توسعه پروژه ‌ها طراحی شده است. این فرآیند ابداع شد تا اطمینان حاصل شود نرم‌افزار و سخت‌افزار در اولویت‌های اصلی پروژه قرار گیرند. در این فرآیند تنها کار اصلی، به حداقل رساندن ریسک پروژه نیست و باید موارد دیگری را هم در نظر گرفت تا از هم پاشیدگی پروژه جلوگیری کرد.

RUP امکان استفاده مؤثرتری از زبان یکپارچه مدلسازی (UML) را فراهم می‌سازد. به کمک تکنیک‌های RUP، بخش‌های عمده‌ای از فرآیند تولید نرم‌افزار به‌طور خودکار انجام شده و همچنین استفاده از مدل‌های تولید شده در فرآیندهای گذشته در پروژه‌های جاری به سادگی امکان‌پذیر است. این فرآیند، با موقعیت‌های مختلف تطبیق یافته و برای سازمان‌های بزرگ یا حتی کوچک تولید و توسعه نرم‌افزار قابل استفاده‌ است.

RUP کلیه مراحل انجام یک پروژه شامل تحلیل سیستم، برنامه‌ریزی، بررسی ریسک‌ها، تولید و تست نرم‌افزار را در بر می‌گیرد و چهارچوبی در جهت انجام صحیح و موفق پروژه‌های نرم‌افزاری فراهم می‌سازد.

فرآیند RUP، فرآیندی قابل شکل ‌دهی است. هیچ فرآیند واحدی برای همه نرم‌افزارها مناسب نیست، فرآیند RUP، همانطور که برای سازمان‌های بزرگ توسعه نرم‌افزار مناسب است، برای تیم‌های کوچک نیز مفید است. این فرآیند می ‌تواند با موقعیت‌های مختلف تطبیق پیدا کند.

به سه علت RUP را یکپارچه می‌نامند:

  • این متدولوژی از یکپارچه‌ سازی سه متدولوژی معروف دیگر به وجود آمده است، که شامل Booch، OMT و OSE می‌شود.
  • از UML در جهت کارهای خود استفاده می ‌کند. در واقع می ‌توان گفت UML، خود ثمره RUP است و این خود بسیار خوب است که متدولوژیی با خودش گسترش یابد.
  • مفاهیمی از قبیل Object، Class و … مفاهیم ساده و ثابتی هستند، ولی متدولوژی‌های قبلی علامت‌های خاصی داشتند که اکنون همه آنها یکسان شده‌اند.

و ...

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه rup چیست ؟

هدف از ابداع فرآیند rup چیست ؟

ویژگی های فرآیند rup چیست ؟

فازهای RUP چیست ؟

جریان‌های کاری RUP چیست ؟

مزایای اصلی فرآیند rup چیست ؟

فرق بین متدولوژی RUP و اسکرام

سخن آخر

 

 

عنوان : فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

فرآیند یکپارچه رشنال یا RUP چیست

مختصری از متن

مقدمه

دریاچه داده (Data Lake)، نوعی مخزن ذخیره سازی است که می‌تواند حجم زیادی از داده‌ها از منابع مختلف را به صورت خام نگهداری کند. این داده‌ها به صورت ساختار یافته، نیمه ساختار یافته و ساختار نیافته هستند. در واقع داده‌ها می‌توانند در قالبی انعطاف پذیر، برای استفاده در آینده، نگهداری شوند. یک Data Lake در هنگام ذخیره سازی داده‌ها، برای بازیابی سریع‌تر، آن‌ها را با شناسه‌ها و برچسب‌های فراداده، مرتبط می‌کند.

به بیان دیگر، دریاچه داده مکانی برای ذخیره سازی هر نوع داده در قالب اصلی و بدون محدودیت است. همچنین، حجم بالایی از داده‌ها را برای افزایش عملکرد تحلیلی و یکپارچگی آن‌ها ارائه می‌دهد. اصطلاح «دریاچه داده» برای اولین بار توسط «جیمز دیکسون» بیان شد. این اصطلاح، بر خلاف داده‌های پردازش و ذخیره شده در سیستم انبار داده، به ماهیت موقت داده‌ها در دریاچه اطلاعات اشاره می‌کند. Data Lake معمولا بر روی مجموعه‌ای از سخت افزارهای ارزان قیمت و مقیاس پذیر پیکربندی می‌شوند. این کار باعث می‌شود داده‌ها بدون نگرانی در مورد ظرفیت ذخیره سازی، در دریاچه ریخته شوند.

 

 

مزایای دریاچه داده چیست؟

همان طور که گفتیم، دریاچه اطلاعات همانند مخزنی است که اطلاعات از منابع مختلف به آن وارد می‌شود و افراد می‌توانند از این اطلاعات برای موارد مختلف استفاده کنند. خوب است بدانید یک Data Lake حاوی داده‌های ساختاری، داده‌های غیرساختاری، داده‌های ماشین به ماشین (Machine to Machine) و ثبت وقایع پیش آمده در زمان حال است.

یک دریاچه داده بر اساس اصول schema-on-read کار می‌کند. به این معنی که هیچ برنامه از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد که داده‌ها قبل از ذخیره سازی در آن نصب شوند. فقط هنگامی که داده‌ها در حین پردازش خوانده می‌شوند، در صورت لزوم، بررسی، تحلیل و تنظیم می‌شوند. این ویژگی، علاوه بر صرفه جویی در زمان، این امکان را فراهم می‌کند تا داده‌ها در هر قالبی ذخیره شوند.

متخصصان علم داده با استفاده از Data Lake ، می‌توانند با سرعت بیشتر و دقت بالاتر به داده‌ها دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنند. این مجموعه گسترده از داده‌ها، برای کارشناسان تجزیه و تحلیل این امکان را فراهم می‌کند تا اشتباهات و تقلب‌ها را بررسی کنند.

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

دریاچه داده چیست؟

مزایای دریاچه داده چیست؟

مفاهیم کلیدی دریاچه داده چیست؟

چرا دریاچه داده اهمیت دارد؟

انبار داده و دریاچه داده چه شباهتی دارند؟

انبار داده و دریاچه داده چه تفاوتی دارند؟

 

 

عنوان : دریاچه داده چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

دریاچه داده چیست

مختصری از متن

مقدمه

معماری سرویس گرا یا SOA از معماری‌های جدیدی است که در تولید و ادغام برنامه‌های سازمانی مورد توجه قرار گرفته است. این نوع معماری نوعی چهارچوب سازمانی برای ارائه توانمندی‌های سازمان در قالبی مستقل و به شکل self-describing (خود توصیف) است. از سوی دیگر، هسته مرکزی هر سازمان را فرآیندهای آن تشکیل می‌دهد. سیستم‌های مدیریت فرآیند BPM نیز با هدف بهبود این فرآیندها ایجاد شده‌اند. این دو تکنولوژی مستقل از هم هستند ولی ترکیب آ‌ن‌ها تاثیر قابل توجهی در بهبود عملکرد سازمان خواهد داشت. در این مبحث برخی از تاثیرات ادغام این دو تکنولوژی را بررسی خواهیم کرد. اما قبل از این بهتر است با کاربرد معماری سرویس گرا آشنا شویم و بدانیم SOA چیست؟

 

 

معماری سرویس گرا چیست؟

معماری سرویس گرا (Service-Oriented Architecture)، نوعی الگوی طراحی است. این الگو برای ارائه خدمات به برنامه‌های دیگر از طریق پروتکل های معماری سرویس گرا طراحی شده است. در پاسخی دیگر به سوال معماری سرویس گرا چیست، می‌توان گفت رهیافتی برای ساخت سیستم‌های توزیع شده است که انواع کارکردهای نرم افزاری را در قالب سرویس ارائه می‌کند. این سرویس‌ها علاوه بر اینکه به وسیله سایر نرم افزارها قابل فراخوانی هستند، برای ساخت سرویس‌های جدید نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیاده سازی معماری سرویس گرا برای یکپارچه سازی فناوری‌ها در محیطی که انواع مختلفی از سکوهای نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد، کاملا مناسب است.

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

معماری سرویس گرا چیست؟

پروتکل های معماری سرویس گرا چیست؟

ویژگی‌های معماری سرویس گرا چیست؟

ابزارهای طراحی و پیاده سازی معماری سرویس گرا چیست؟

مقایسه معماری سرویس گرا با رهیافت‌های گذشته

ادغام دو تکنولوژی BPM و SOA چه نتایجی به دنبال دارد؟

 

 

عنوان : معماری سرویس گرا چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

معماری سرویس گرا چیست

مختصری از متن

مقدمه

یکی از حوزه‌های تکنولوژی که نقش قابل توجهی در بهبود سرویس‌های ارائه شده در فضای مجازی دارد، یادگیری ماشین ( Machine Learning) است. گاهی دو عبارت یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، به جای هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما باید توجه کنیم که این دو مفهوم مجزا، در عین حال کاملا متصل به یکدیگر هستند. از جمله اهداف هوش مصنوعی تقلید رفتار ذهن انسان است اما یادگیری ماشین، بر مقوله نوشتن نرم افزار تاکید دارد و می‌تواند از تجربیات گذشته نیز استفاده کند. مفهوم و کاربرد هوش مصنوعی، پیش‌تر مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

 در این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم یادگیری ماشین به زبان ساده آشنا کنیم. قبل از هر چیز باید بدانیم بدانیم یادگیری ماشین چیست و به چه شکل عمل می‌کند؟

 

 

یادگیری ماشین چیست؟

یادگیری ماشین (ML)، مطالعه الگوریتم‌های رایانه است که به صورت خودکار با کسب تجربه، بهبود پیدا می‌کند. این فرایند به عنوان زیر مجموعه‌ای از هوش مصنوعی در نظر گرفته می‌شود.

یادگیری ماشین یا Machine Learning، از زیرمجموعه‌های هوش مصنوعی است که این امکان را برای سیستم‌ها فراهم می‌کند تا به صورت خودکار یادگیری و پیشرفت داشته باشند. تمرکز اصلی یادگیری ماشین بر توسعه برنامه‌های رایانه‌ای است تا بتوانند به داده‌ها دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها برای یادگیری خود استفاده کنند.

فرایند یادگیری ماشین با مشاهدات یا داده‌ها مانند انواع مثال‌، تجارب مستقیم، دستورالعمل و… آغاز می‌شود تا به الگوی مورد نظر برسد و بر اساس مثال‌های ارائه شده، تصمیمات بهتری گرفته شود.

اما هدف اصلی در یادگیری ماشین چیست؟ هدف این است که به کامپیوتر اجازه دهیم بدون کمک و دخالت انسان به شکل اتوماتیک، یادگیری داشته و همچنین قادر باشد اقدامات خود را مطابق با آن تنظیم کند. هدف اصلی الگوریتم های یادگیری ماشین، تعمیم یادگیری به فراتر از نمونه‌های آموزش داده شده است. به عبارتی یعنی تفسیر موفقیت آمیز داده‌ها.

تمامی الگوریتم‌های یادگیری ماشینی مطابق الگوی زیر عمل می‌کنند:

ه               نمایش: مجموعه‌ای از اجزای طبقه بندی کننده یا زبانی که کامپیوتر آن را می‌فهمد

  • ارزشیابی: عملکرد هدف، سیستم نمره دهی
  • بهینه سازی: سیستم طبقه بندی کننده‌ با بالاترین امتیاز

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

یادگیری ماشین چیست؟

تاریخچه یادگیری ماشین چیست؟

انواع یادگیری ماشین چیست؟

یادگیری ماشین دقیقا چه کار می‌کند؟

چه زمانی به سراغ یادگیری ماشین می‌رویم؟

دلیل اهمیت یادگیری ماشین چیست؟

 

 

عنوان : یادگیری ماشین چیست

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 23

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

یادگیری ماشین چیست

پاورپوینت تحلیل خانه مثلثی و ساختمان مسکونی باغ علیرضا اقدامی

35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
نمونه موردی اول - تحلیلخانه مثلثی

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت خانه مثلثی
معرفی پروژه 
بررسی سایت خانه مثلثی
ویژگی سایت 
بررسی نما 
پلان طبقات خانه مثلثی
سایت پلان
نما خانه مثلثی
و...

 

 

مختصری از متن نمونه موردی اول:

به دلیل محدودیت‌های ابعاد، شکل زمین و مقررات جاری ساخت‌وساز (شهرداری) و محدودیت‌های مالی کارفرما که امکان خلاقیت فضایی در پلان را محدود می‌کرد، به نمای پروژه توجه ویژه‌ای شد و با حفظ خلوص و سادگی فرم بدنه، از بازشوها به عنوان پتانسیل طراحی استفاده شد. 

تغییر در ابعاد و جابجایی بازشوها، همزمان با عمیق‌تر شدن آنها و تأکید بر عمق، با تغییر مصالح و رنگ، پوسته نما را به یک حجم سه‌بعدی تبدیل کرد و تلفیق بازشوها در طبقات، منجر به ایجاد تنوع بصری و کشیدگی نمای پروژه شد. در مرحله آخر نیز، چرخش بازشوهای کناری به سمت فضای سبز موجود در سایت، علاوه بر اصلاح هندسه پلان، دید ساکنان را به سمت درختان سرسبز موجود هدایت کرد تا شاید یادی باشد از درختان گذشته سایت.

 

 

تحلیل ساختمان مسکونی باغ به

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت ساختمان مسکونی باغ
کانسپت طرح
بررسی نما ساختمان مسکونی باغ
پلان طبقات ساختمان مسکونی باغ
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن نمونه موردی دوم:

طراحان سعی براین داشتند تا در حین پیشبرد پروژه تا حد امکان به هندسه ی مکعب‌ها وفادار بمانند. بدین ترتیب در نمای این ساختمان، مکعب های آجری سفیدی قرار دارد که بر روی بستری خنثی از آجر طوسی قرار گرفته است. 
بدیهی است چنین ویژگی به طور همزمان نماهای دوم، سوم و چهارم پروژه را شکل داده و طراحان را از طراحی نماهای مستقل از حجم نیز بی نیاز ساخته و به ندرت موجب مخدوش شدن منظر شهری می شود.

 

فرمت : ppt

تعداد صفحات 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت تحلیل مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama   واقع در فنلاند

26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
گروه طراحی
مساحت
موقعیت
معرفی پروژه مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama   واقع در فنلاند
مصالح
سازه مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama   واقع در فنلاند
نما
پلان طبقات مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama   واقع در فنلاند
و...

 

 

مختصری از متن:

مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama به صورتی برنامه ریزی شده که کودکان پس از ورود به مدرسه از مقطع دبستان تا مقاطع بالاتر و در نهایت دانشگاه در این مرکز خواهند بود و تمامی دوره تحصیل خود را در این مرکز سپری خواهند نمود . این مرکز با رشد دانش آموزان رشد خواهد کرد و تمامی ساختمان مدرسه به یکباره کامل نخواهد شد . 

ساختمان آموزش ابتدایی در فاز نخست اجرایی خواهد شد و در نهایت با افزایش دانش آموزان و رشد و ارتقای دانش آموزان قدیمی به درجات بالاتر پس از مدتی ساختمان راهنمایی و دبیرستان و سالن های غذاخوری و خوابگاههای آن اجرا خواهد شد .

مدرسه دارای یک قاب بتونی مسلح است. سقف موج دار بر روی ساختمان  از جنس چوب ساخته شده است. در قسمت حیاط ، سایبانی  ازجنس  فولاد قرار دارد ؛ که در اطراف ساختمان جانمایی شده است. دیوار خارجی متمایز ساختمان مدرسه با بازی با رنگ های مختلف ایجاد شده است. 

 


فرمت : ppt

تعداد صفحات 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت